naria blog

Twój nowy blog

ACTA

Brak komentarzy

Cieszę się, że Polacy w końcu postanowili coś zrobić z tym krajem (mam na myśli obywateli). Cieszy mnie, że widzę reakcje normalnych ludzi przeciw politykom (którzy mają kompletny brak wyobraźni skoro pierw chcą podpisać ACTA potem zobaczyć co sie strasznie). Wreszcie. Tak bardzo jak nie lubie Polski i nienawidze polityki polskiej, weżcie polacy swoje życia w garść i wymuście by wasze życie było lepsze!

Since March 2004. This is kind of a farewell note, seeing as this blog only brings me bad memories. I won’t delete it though, I’ll just leave it to fade away by itself. I am no longer the person i was when I started it, and its only fair that I move on.
Its even embarissing to see what I wrote in my first notes. I can’t believe I was so stupid xDD’ I mean, if I liked someone why would I post a note about it/him on my blog that anyone could read? Anyway, yeah. Im 20 now, nad its been 7 years since I’ve first wrote on this blog. I was so shy that I can’t even start to describe it. There were people in my class that I never spoke to. A mere ‚hi’ to someone in a corridor made me so frightened or excited once I finally was able to say it. To be honest, when I look back, I can’t even remember how it was when I was young. I mean, i remember what I thought and I feel that I controlled myself when I was like 16 or something, but before that it seems like I’m looking on someone’s elses past. Like I didnt control it and had no influence in what I did. If I could change time and be the person I am now, I’m sure my life would turn out differently. I would have more friends and not give a fuck if they say im weird and stupid because I’m different. How pathetic. Im different. LOL! Clearly retarded ex-friends. You are suppose to be different in your life. You’re not stuppose to copy others forever. So I guess it was just jealously. Jealously that I had the courage to be different and not hide it, like they did. And then blaming me for ppl in our class for not talking to us. Seriously. I don’t think it was me. After they ‚left’ me, nothing changed. They were still retards in the class. Of course they managed to make me look like a fucking asshole who tried to brake their friendship. The fuck? I never even thought about such a thing. I am a person who would rather sacrifise something from my life to make someone’s better. Like my sister. Im glad she has a boyfriend and I do complain sometimes that she doesn’t spend time with me, but thats so much better than if I was to have her all to myself.
Then I was accussed of trying to steal someone’s boyfriend. Wtf? It was him who asked me if he can kiss me, which i didnt allow. I said it would be nice to meet after I returned for summer after 2 years in India, because we kinda only got to know each other a little before I left. But he wouldnt because his girldfriend was so fucking strict. Fucking bitch said I was trying to steal him and that she read all our conversations and I was flirting with him. LOL. I can’t flirt. I think everyone who knows me knows that. I can’t and I never would try to steal someone’s boyfriend, because thats something I’d expect from every girl. I wouldnt want someone to steal my love and so I dont do that to others. Simple as that. But the fucking bitch was fucking paranoied and retarded, and I seriously thing there’s something wrong with her.
So, I chaned even further in my last two years in India. I must say, even though I felt lonely and closed in the embassy, I think I would have killed myself in Warsaw. First of all, the school system sucks and I would constantly fail. Secondly, the people are so closeminded it fucking hurts. Bunch of idiots. Well most of them, cause there are a few that are great. So there I was, hoping I would be accepted to a UK uni. And thank god I was. University of Aberdeen made me change even more. Now I am totally ok with talking to strangers, and with guys xD Before, as I said, I would not say a word to most of them. Now, I have no problem. I even have male friends who kiss me (not on the lips xP) and danced with me in a funny/weird way. So I am not retared and the fact Im different probably makes me better. I am different than my friends, thats sure, but I still go well with them. Recently I had some problems with them, because they would party when I was busy but today changed my world. It made my day and probably rest of the semester. I finally feel they care.
So, as a closing note, I should probably say a few fuck you sentences to all the closed minded asholes who consider themselves to be superior.
Fuckers number one and two – I forgive you for being suck losers, and as I sent a message to one of you, I didnt read your reply cause I dont give a fuck about what you have to say. So fuck you both, know you were WRONG and it was you who ended up looking like lunatics with no heart.
Fuckers number fours and five – GET A LIFE! Not everyone want to steal your boyfriends. And if I was a guy and my girlfriend was to fucking protective, I would not support her but tell her she’s a retarded monkey with no brains who’s so fucking close to her nature she’s gonna defend her mating privilages. Ha, fuck you.
To everyone who supported me in my life, thanks. Special thanks to Kaja, who is still the closest person in the world I have. It would be now like… well, more than a decade. Thanks. I love you. And although you probably won’t read this, thanks with all my heart for letting me be who I am.
So fuck you assholes. You know who you are. I hope I will haunt you forever.

PS. TODAY EXCLUSIVE, translation of the conversation with a retard.
Retard: hi
Me: hi
Retard: whats up?
Me: everything ok
Retard: ah
Retard: sorry but this is the end, one more time sorry
Me: end of what?
Retard: our friendship
Me: why, explain to me at least
Retard: why does no-one in our class talk to us?
Me: you said it was because Ewelina was with us
Retard: you’re different and you have to understand that
(…)
Retard: no one is so weird as you and a little stupid

Oh god bless you fucker. I will forever remember you as a total douche.

Pomyśleć, że kiedyś chciało mi się pisac pare notek tygodniowo, a kiedyś nawet napisałam 3 w ciągu jednego dnia. Lol, że też mi się chciało. Szczególnie biorąc pod uwagę, że ten blog przyczyniał sie tylko do ludzi szpiegujących na mnie.
Anyway, zaczełam 2 rok studii i wychodze dzisiaj na miasto pić :D yay
Nie wiem po co to pisze, bo jeżeli ktoś to przeczyta to będę to ja za rok xDD Albo dwa.

6 lat

Brak komentarzy

Zdecydowanie trzeba uczcić fakt, że mój blog od wczoraj ma już 6 lat xD’ (rozbraja mnie, że nadal mam notatki z 2007 roku na stronie głównej xD”).
Anyway, tak, wakacje już się dawno skończyły ;P I jestem teraz w Aberdeen na studiach. I tak nikt tego nie przeczyta, ale napisze, żeby wyglądało że niby dbam o swój blog raz na rok xD (co jest prawdą w tym wypadku, lol).
Nie moge się doczekać wakacji, ponieważ razem z Kają zamierzamy wyjechać na coś podobnego do Slot Art Festiwal. Nie pamiętam jak to się nazywało, ale chyba jest to coś podobnego (jeżeli chodzi o koncerty i zamek). Już mam chyba ze 600zł odłożonych. Więc będzie fajnie ;D Nie moge się doczekać. Slot mi się bardzo podobał, więc to powinno być także fajne ^^ Nie moge się doczekać :D
Uczcę te 6 lat mojego bloga dając najnowsze zdjęcie jakie mam xD Żeby pokazać jak się zmieniłam (właściwie powinnam dać jakieś stare, ale mam na płytach i nie chce mi się szukać xD).
Jutro jest St. Patrick’s Day i idę z Emi i Jonem do Slaighns (czy jak to się pisze xD”’) i mam nadzieje, że będzie fajnie. Szkoda, że nie mogę być w dwóch miejscach na raz (bo chcicałabym pójść także z kolegami i koleżanką, ale nie mogę niestety). Ale z drugiej strony, to dobrze, bo nie wydam dużo pieniędzy na upijanie się xD” A pewnie tak by się stało, gdybym poszła z znajomymi. Tak to zaoszczędzę trochę na nowe ubrania [które bardzo potrzebuje].
 
Ah, PS. Szczęśliwego Nowego Roku 2010 xD

Zasłużone jak najbardziej xD Tydzień temu i jeden dzień ( xP ) skończyłam ostatni egzamin IB i wreszcie skończyłam szkołę, yaaay. Tylko jeszcze mam prom pod koniec tygodnia jakoś. I nigdy więcej nie zobaczę osób z klasy, jak miło muahahahahahah. Nie mogę się doczekać pakować.
No więc zabrałam się za zmianę szablonu, zrobiłam go już, ale nie mam czasu na razie załadować, ponieważ muszę zrobić trochę prac kontrolnych do polskiej szkoły … W każdym razie, w środę wieczorem będę już wolna :D
Ups, ominełam 5 urodziny bloga xD’ Jaka szkoda! xD taa jasne. Jakby to robiło różnicę xD A pamiętam jak kiedyś siedziałam do północy i czekałam, żeby napisać notke pt: Mój blog ma ileś tam lat xDDDDD
Nie mogę się doczekać malować moje canvasy, które mi zostały do skończenia. Jeden, który skończę pierw jest z Hitomi, potem pewnie z Duo, potem nie wiem ale mam jeszcze trzy xD” I nie wiem czy jednego nie zamalować od nowa czy coś… Bo nie umiem robić landscape, a on ma właśnie landscape…. :/ Zobaczę jak siostra wróci i się jej spytam xD
Chcę też obejrzeć pare anime, których nie oglądałam dawno… np. „Arjuna„, „Vampire Princess Miyu” i inne, które mam nagrane. Chociaż chciałabym najbardziej objerzeć „Fushigi Yuugi„, którego akurat nie mamy nagranego bo miał ze 50ileś odcinków i zająłby wiele kaset video. Ale przynajmniej mam całą mangę, więc przeżyję xD

Zrobiłam właśnie szablon dla Emi; i przy okazji poprawiłam ten. Wreszcie background się głupio nie powtarza obok rysunku (na szczęście w tym szablonie była to tylko pojedyńcza linia – do zniesienia, ale w tym co robiłam to było okropne). Ktoś chce zobaczyć layout do jej szablonu xD? -> tutaj. Mam tylko nadzieję, że jej się spodoba o.O
Poprawiłam też linki na końcu do tego szablonu, uznałam, że trzeba zaktualizować, szczególnie że tam był stary nick.
Będę musiała popracować nad linkami w kategorii „Zdjęcia” bo nie wiem czemu, ale wszystkie linki są złe.
Prawie skończyła mi się próbna matura, jeszcze dwa egzaminy, z polskiego T.T i art… Jutro idę właśnie do szkoły żeby zrobić zdjęcia moich prac. Strasznie mi się nie chce, bo wreszcie dzień wolny od uczenia się >.>* I nie chce mi sie widzieć nauczycieli od art, którzy mnie wkurzają. Gubią wszystkich prace i nawet ich to nie obchodzi. Zgubili moją i potem po wakacjach nauczycielka mi dała i powiedziała „że zostawiłam na wakacje”, a teraz moja koleżanka straciła wszystkie canvasy z rocznika 12 (których było więcej niż z rocznika 13) i nauczyciele oczywiście mówią, że taaaak, znajdzie się. Noo jaaasne.
Myślałam szczeże mówiąc o poprawieniu trochę tego szablonu. Jest dobry, ale trochę chłamowaty. Z koleji nie zrobie identycznego więc właśnie nie wiem… Musiałabym mieć dużo czasu, a musze przeczytać „Kolumbowie” z czego nic nie rozumiem. Czytam i kompletnie nie wiem co się dzieje T.T Wolę książki po angielsku…
Zmieniam piosenkę też. Pierw było „Angels” Robbiego Williamsa, potem zmieniłam na piosenkę z „Vampire Princess Miyu”, potem xD na „Over the Rainbow”, myślałam o „Lost” Coldplay ale pomyślałam, że spróbuję załadować znów „Angels”, i mam nadzieję, że na interii zadziała (na republice jakoś nie chciało - zresztą denerwuje mnie republika.pl już nie będę jej używać). Więc ktokolwiek kto to czyta, czy lepsze jest Lost czy Angels które leci w tle? Oba pasują dobrze, mają podobną „wiadomość” (ang. messege, nie wiem jak po polsku to dokładnie xD’).
Ok, jak już będę aktualizować szablon zapisze się też do paru fanlistingów (co z tego że połowa tych co mam nie mają dobrych stron http xD’ Ich problem, ze zmieniają ciągle adres, chyba nie myślą że będę zmieniać razem z nimi.
Mniej więcej w połowie wakacji wreszcie wróce do cywilizacji. W sensie, ok, nie żałuję że wyjechałam, ale już ma dość xD’ Przynajmniej do końca życia nie bede mówiła że Indie są piękne >.> Bo nie są. I ktokolwiek tak myśli (mam na myśli ludzi z grona Indie xD) są w błędzie.
Woah, ale się rozpisałam. Trzeba normalnie kończyć xD Btw podoba mi się, że mam na stronie głownej notki z zeszłego roku, a mam 10 notek na stronie głównej xD No, u mnie 1.35am czyli przyzwoita by iść spać xD

18

2 komentarzy

Piszę tą notkę po raz 3!!!!!! Arghhh głupi sttrasznie ten nowy wygląd itp Jezu no! Głupi admin!
Tak więc to co pisałam nie ma teraz sensu ponieważ to były random teksty żeby było bardziej spontanicznie, takie jak: lubie rysować w stylu anime & manga.
Jakbyś ktoś zauważył, ciekawe kto, to zmieniłam muzykę (ciągle nie mogę załadować pożądnie „Angels”) na „Over the rainbow” z Wizard of Oz xD” Wpływ „Australia”
Tak więc, pisałam też że śmieszne że zaczełam ten blog jak miałam jakieś 13 lub 14 lat. I że czasy kiedy robiło się blogi i html były dobre. Więc takim oto sposobem notka jest krótsza niż poprzednie, bo nie chce mi sie tak ładnie pisać jak wtedy, a miałam ochotę napisać porządną notkę.
Anyway, jak juz mówiłam także chciałabym zaktualizować tego bloga, (bo jestem sentymantalna i go nie skasuję), tylko nie ma po co bo i tak nikt oprucz Ciebie Emi tego nie czyta xDDDDDD

Niedługo będę miała osiemnaście lat. Lol. I nadal mam bloga, co prawda już na nim nie piszę tak jak kiedyś. Teraz to w ogólę na nim nie piszę. Hm.. Cóż, przynajmniej zanim stałam się pełnoletnia xD nauczyłam się czegoś czego długo szukałam. Mianowicie, jak ładnie zrobić outlines w vectorze. Oj tak, zajęło mi to wieki. Ale wreszcie mi się udało to rozgryść. Dałabym tutaj rysunek, ale nie mam pojęcia jak ten „nowy” panel sterowania działa.
 
Um.. dzikie. ale głupia jakość >.>
Anyway, jestem strasznie zajęta szkołą. Wkurzające, bo chciałabym popracować trochę nad niektórymi rzeczami. Chciałabym robić np szablony, albo zaktualizować moje fanlistingi itp. Nawet nie mogę się zająć muzyką na tym blogu… =.=
No dobra, będę kończyć bo jak zwykle nie mam o czym pisać. Ah tak, za jakieś 7 miesięcy wracam do Polski, a potem (mam nadzieję) na studia do UK :D

Nowości

3 komentarzy

Cóż, nie mam o czym za bardzo pisać. Są wakacje, ale jest dużo roboty.
Oglądam dużo filmów ostatnio, bo Aku i Eriya są wreszcie u nas w domu. No i rysowałam dużo zanim przyleciały i kolorowałam i obrabiałam w photoshopie, którego w końcu mam. Myślałam nawet, żeby trochę zmienić ten szablon, ale nadal mi się podoba, co jest cudem, bo normalnie szybko mi sie nudzą.
Lol, grałyśmy dzisiaj w kalambury w necie xD Przez komputer do laptopa, było ciekawie xD
Ostatnio postanowiłam, że pójdę na studia archeologi lub egiptologi, ale mam nadzieję, że bedę rysować mangi w przyszłości. Szczeże mówiąc nie widzę siebie gdziekolwiek indziej, a taka praca w domu, albo w takim cichym miejscu itp byłaby w miarę ok dla mnie, szczególnie że na pewno nie chce pracować w biurze.
Lol, właśnie włączyłam oglądanie na żywo jakiegoś programu o tej dziewczynie 14 letniej w ciązy. Lol xD
Dobra, wiem że przynudzam, ale za długo juz nie pisałam, coś wypada napisać xD”’
Więc, hm… co jeszcze moge napisać.. Mam dużo lektór do czytania xD”
Btw, blog ma juz 4 lata xD’

Hm.. tak, ostatnie dwa miesiące szkoły i mam tyle pracy, że normalnie śpie po 5h.
15 marca mój blog będzie miał chyba 4 lata. Wow xD’ Zabawne, jak go zakładałam, byłam zupełnie inną osobą. Tak się cieszę, że wyjechałam…
Pewnie następną notkę napiszę dopiero w moje wakacje, lub później xD Lol. Mam strasznie duzo pracy i nauczcieli, którzy gubią moją pracę i dokładają mi dodatkowej pracy przez to i stresują mnie….
Życie


  • RSS