naria blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2004

To nie żaden żart… Podobno…mam… „guza” w mózgu…Dowiem się jutro…czy na 100% go mam… A jeśli go mam….to… zaczynajcie się zemną żeganć…muszę napisać testamęt…Sayonara…

Sorry, że nie pisałam o tym wczoraj, tak jak napisałam ^^ Zapraszam was także na mój blog na mylog ^^ Aby na niego wejść naciśnij Tutaj ^^. A teraz zapraszam na oglądanie obrazków z 10 odcinka ^^
tn_2_jpg.jpgtn_5_jpg.jpgtn_14_jpg.jpgtn_16_jpg.jpgtn_38_jpg.jpgtn_49a_jpg.jpgtn_66_jpg.jpgtn_80_jpg.jpg
Tak więc mam nadzieje, że podobają wam się rysunki. Mam na myśli Vana ^^ Biedny Van został „wzięty” za Allena, ale obciach ^^ Ja bym się nie mogła potem odezwać do Chida do końca życia ^^

Oglądałam dzsisiaj Fushugi Yugi, tak jak zwykle. Było coś takiego, że jakaś czarna magia „opętała” biednego Tasukiego, a on kocha Miake, i chciał ją zgwałcić!! Ale naszczęście tylko dlatego, że był opętany. Jak dobrze. Normalnie bałam się, że będę zmuszona wyłączyć TV, bo bałam się, że będą jakieś…sceny…Ale naszczęscie do niczego…zabardzo…nie doszło…
Znalazłam dzisiaj takie zdjęcie (Naciśnij tutaj). Zastanawiałam się, dlaczego wygląda tak…nago…A tu się okazało, że on miał bluzkę odwiniętą, bo…chiał….zgwałcić tą Miakę…
Jaki słodki nie?
Crying%20Tasuki.jpgAle przejdę do ważniejszego…

WRESZCIE OBEJRZAŁAM ESCAFLOWNE 8!!!

Wiadomo, Van był uroczy!! Taki słodki, że nie wiem!! Tylko, że oglądałyśmy na moim komputerze (GRAT!!) i wiadaomo, że musiało być coś innego(od kodeku), co przeszkodzi..wiadomo -_-” Mój szanowny pan komuter jest za wolny!! I ciągle robiło się takie coś, że kurczę były tylko trzy małe chude paski, i tylko tam leciał obraz…Musiałyśmy ( dokłaniej Eriya) ciagle naciskać alt i enter, by zwiększać i zmniejszać wielkość ekranu, bo dopiero wtedy komputer…przyśpieszał i był obraz…ale tylko na jakieś 5 sekund -_-” wyobrażcie sobie, co 5 sekund naciskać klawisze….
Ale obejrzałyśmy także Escaflowne 9 bo obie czułyśmy nie dotyt, tym, że nie w pełni obejrzałyśmy tamten odcinek ^^ Tego ostatniego zdjęcia z 8 odcinka zrobiłam sobie „Print Screen” i mam takiego na całość ekranu ^^, A oto zdjęcia ^^ :
Escaflowne 8:
tn_1_jpg.jpgtn_25_jpg.jpgtn_30_jpg.jpgtn_43_jpg.jpgtn_49_jpg.jpgtn_74_jpg.jpgtn_76_jpg.jpgtn_88_jpg.jpgEscaflowne 9
tn_3_jpg.jpgtn_20_jpg.jpgtn_32_jpg.jpgtn_43_jpg.jpgtn_59_jpg.jpgtn_83_jpg.jpg
Wybaczcie że tyle obrazków, ale nie mogłam się powstrzymać ^^ A już jutro relacja z 10 odcinka.

Oglądałam to Fushugi Yugi. No i na początku było tyle postaci, że razem z Eriyą nazywałyśmy ludzi imionami innych z innych anime ( np. jak ktoś był podobny do tego Galu z Candidata to nazywałyśmy tą osobe Galu). I tak właśnie było. Ten taki fajny Tasuki został nazwany Galu’em, ponieważ zachowywał się jak on i tak samo (prawie ^^) wyglądał ^^ A oto jego zdjęcie jak robił sztuczne oddychanie Miace ( co prawda wygląda to na całowanie, a nie jak na sztuczne oddychanie, bo nie zatkał jej noca^^)
kissanim.jpg
Sondzę, że on jest najfajniejszy z całego tego szajstwa. Pozdrawaim wszystkich co wyjechali na wakacje i tych co męczą się w swoim domu, tak jak ja ^^
…..To coś dla Dream ^^ Nie, sorrki, to nie jest Yaoi( czy jak to się tam pisze)To raczej hentai,ale jak ktoś lubi takie…hentai’s to jest to dla niego :D Tak przypadkiem trafiłam na to szukając grafiki z „Miaki”, to był pierwszy rysunek…Szuakm pod tą Miaką w google i same porna…oczywiście Miaki, ale kurcze żadnego normalnego rysunku…
Heh…w tym anime, wszyscy się całują… A ta w ogóle jesli kogoś zanudza to co piszę, nie musi czytać, bo piszę trochę bez sensu ^^
Ech….chyba już kończę…bo wyszystkich nudzę… I to dosłownie…Ech….jeśli ktoś chce poczytać co się dzisiaj u mnie działo to niech przeczyta najnowszą notkę u mojej siostry, klikając tutaj ^^ Chyba Tasuki dojdzie do mojej listy ulubieńców, ale nie wyżej od Vana lub Folkena. Ale narazie jest słodki ^^ A teraz znów Tasuki ^^
PS. Ciągle czekam na ten kodek :D
fy_tasuki_smirk.jpg

Czekam już tydzień, myślałam, że będę czekała ten tydzień, by komputer mi dział. A wiecie na co czekam? Na ten codek!! Ja cię kręcę.
A wiecie, że to nowe anime, na Hyper z którego nic a nic nie kapuje (ech, bo jest taka część, która wprowadza w to anime, a oni tego nie emitowali -_-”)nazywa się FUSHIGI YUUGI…Rany jaka zanwa, a po polsku jeszcze gorsza, szczególnie, że jak można znaleść coś w internecie szukając pod Tajemnica Przeszłości??
fy089.jpg
Wiecie co…ja się dobiłam bo ten idiota z niebieskimi włosami…Ten co ma taki naćpany głos, to…głos…..VANA!!!!!!!!!!!! A ten główny to jednak Hiiro ( miałam rację ^^)…ale Vansama…jak mogleś….taki głos…. Ja normalnie nie wierzyłam…ale jaki mam wybór.. Muszę uwierzyć…bu…
I ta Miaka, to jakaś debilka tak samo jak ten idiota Tamahome/Taka (jak kto woli). Jakieś cioty co się kochają, jakie to SŁODKIE!!
Chichiri – Tomokazu Seki
Czyli Van…Van jak mogłeś…Błech…
fy2.jpg
Miaka ty brzydka debilko…Zawsze uważałam, (jak widziałam nowe anime) że go nigdy nie polubie. Tak samo było z Arjuną. Myślałam, że to badziew, a to okazało się być super!! Myślałam, że jak dadzą nowe anime, tak samo będzie, ale jak mam polubić takie coś, jak nic nie rozumiem.
Już wolałam głos Vana jako Tokiyo z Arjuny, a nie jako ten…czub…Ale mnie to anime wkurza i wybaczcie jeżeli się komuś podoba a ja tak piszę, ale to jest takie głupie.
Szzególnie po tym drugim odcinku…można było się domyślać, że to badziew…
A co do tej Miaki to uważam, że jest żałosna. Jak ją zrzucali z dachu. Wrzeszczała tak żałośnie, że niby taka słodka dziwczynka…O rany…
Dobra kończę, bo nie mam zabardzo o czym pisać….Sayonara

Dostałam na imienimy, które będą 27 lipca, DVD „Królowa Potępionych”. Normalnie Lestat jest taki słodki!! Nic nie mówię, że Kyo i Eriya spały, ale to mały szczegół ( bo znów zrobiłyśmy maraton ^^).
Lestat.jpg
Akutalnie jestem wściekła na tą dziewczyne, tylko nie wchodzie, bo założyła hasła, a podam wam je tylko na gg (pamiętać moje to 3339192). Jestem wściekła, bo zrobiła konkurs, a potem mówi, że nie ma serca nikogo z konkursu wyrzucać, więc założyła hasła, ale sorry, niektórży nie zdążyli przevzytać jej notki, ze nie będzie konkursu, tak jak to było ze mną. Ja wziełam hasło od koleżanki. I jestem wściekła!!
Ech…z mieniając temat…to nowe anime, co puszcza HYPER, wie ktoś z was jak nazywa się po angielksu, bo jestem ciekawa, kto podkłada głos tego głównego faceta (wydaje mi się, że ablo Van albo Hiiro). Ale jak mam sprawdzić jak podali polską nazwę.
Nie podoba mi się to, że są napisy…to debilny pomysł, i chyba do nich napiszę.
Wiem tylko na 100%, że Allen podkłada tam głos.
tn_15_jpg.jpg
I jak wyszyscy wiedzą, kocham Vana i nie mogłam się powstrzymać i dam jego rysunki :D Jest taki słodki, że nie wiem. Uroczy!! Kocham Vana!! Oczywiście kocham też innych, tak żeby nikt nie myślał, że nie kocham już Narii. To na dzisiaj kończę. Sayonara
tn_9_jpg.jpgtn_18_jpg.jpgtn_101_jpg.jpgtn_47_jpg.jpg


  • RSS