naria blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2005

Bez tematu?

8 komentarzy

Krótka notka,chaiłam tylko powiedzieć, że sobie „wybiłam” dwa palece na wf’ie (trochę trudno mi się: 1)pisze ręcznie i na komputerze, b)ubiera, c)myje, d)ŻYJE). W nawiasie to te co se w mandze złąmał Amiboshi ==
Aktualnie rpubuje zagrać w Airline Tycoon ale ciągle latają jakieś samoliciki i nic się nie dzieje ==
Żeby notka i blog nie wyglądał debilnie daję se obrazek Miaki i Tasukiego jako żałoba po tym, że nadal nie mam Hypera, to już chyba miesiąc.
41.jpg

Od dwóch tygodni (idealnie) nie mam anime. A wiecie czemu? Bo Aster City jest takim ch**** i odłączył Hyper, ponieważ niby było duże zainteresowanie kanałem MINI MINI. Ja się pozygam. Przecież to beznadziejne.
W szkole rozwieszałam coś takiego:
www.petycje.pl/450 i www.petycje.pl/48 wejdź i wpisz się „za” ^_^
Eriya to napisała, a ja rozwieszałam niestety notowania nie wzrosły. Więc podpisujcie i wysyłajcie znajomoym.
Jak widze szablon mi nie działa, ale olewam to, to już kolejny raz. Nie wiem nawet jest się skończył Last Exile. Nie oglądam w ogóle anime i jest poprostu FATALNIE!
Oglądałam Hyper przez parę lat, a tu nagle bez zapowiedzi nie ma. I jeszcze się tłumaczą, że było duże zainteresowanie MINI MINI i że kanał Zig Zap, który jest przed Hyper jest podobny do Jetix Play, a to przecież tej pojebany Mini jest identyczny jak Jetix Play. Na dodatek wszystko tam można obejrzeć na dobranocce. Kończę bo mam szlaban na komputer, ale mam jest w kinie. Na Naria-Gold jest następny etap. W piątek może idę na maraton czterech filmów z Kyo, jezeli łaska mamy pomoże. Nie chce mi się tego wszystkiego tłumaczyć, ale zaczeło się od tego, ze psychlog (którą zabije bo przez nią may już chyba trzecią awanturę) zaproponowała mi tańce. Wiecie co? Pożygam się. Tańce? I to ma mi pomóc? Ja się pożygam i to totalnie.

Nowy Rok

9 komentarzy

Jak miło. Wreszcie nowy rok. A wiecie co to oznacza? Że już tylko (albo jak kto woli jeszcze) 6 miesięcy tej głupiej szkoły! Dawno nie pisałam, ponieważ nie miałam weny, pozatym grałam sobie z Eriyą całymi dniami w Sims 2, które dostałyśmy na gwiazdkę. Dostałam jeszcze na urodziny ten flet, który mi mamusia kupiła ^^ Dostałam jeszcze pod gwiazdkę mnustwo słodyczy, takze Tom 3 Kenshina, Tomy 11, 15, 6, 12 Fushigi Yuugi no i fajny domek na świecę od Eriya. Najleprze jest to, że ona też mi to kupiła. Identyczne ^o^
Martwię się trochę o moją kotkę. Jest bardzo niegrezczna. Kiedy nie ma wyczyszczonej kuwety, to s** na czyjeś łóżko. Zazwyczaj to było moje i wtedy było wszystko niby ok, ale ostatnio sr* na łóżko rodziców i tata jest tak wściekły, że powiedział, że jeszcze raz i ją wywali z domu. Moze i to brzmi głupio, bo kto by tak zrobił, ale wierzcie mi on nie oszukuje.
Jutro mam sprawdizan z informy == Jezus, załamka. Nie chce mi się uczyć, zresztą zabardzo nie moge bo to co mamy w zeszycie to nie jest w ogóle wspólne z lekcjami. Wkurza mnie to, że już jest szkoła. Było bez niej tak bosko (właśnie mój kot się bawi kuleczką pod moim krzesłem, sweet ^^).
A wiecie, ze nikt nie pamiętał o moich urodzinach? Chodzi mi o was, wy niedobrzy przyjaciele. Tylko jedna osoba złozyła mi życzenia i to z klasy na gg i na dodatek te życzenia do mnie nie doszły ==
jak wam się podoba Last Exile? Bo mnie się bardzo podoba. Dlatego się zapisałam do tego rpg. Narazie w tym anime najbardziej podoba mi się Dio (szczególnie w odcinku z jego urodzinami) i Tatiana. Oczywiscie Claus i Alvis też mi się podobają, ale nie aż tak jakoś super (szczególnie, ze Claus ostatnio nosi takie zjebane ubranko, które dała mu ta Maestro {jak się to pisze? [morda przygłupa]}). Daje obrazek Dio, który może się długo ładować, ponieważ jest na interii bo nie chciało mi się ładować na republike.
Dio.jpg
Mój tata, danwo temu zresztą, przełożył Escaflowne’y na CD. Ostatnio kupili sobie nowe DVD (dlatego ja i Eriya mamy jeszcze teraz DVD w pokoju, bo mamy ich stare [szkoda, że nie ma video ==]) i Escaflowne chodzi tam jakby był DVD, ale oczywiście z tą samą jakością jak na komputerze. I było swietnie! Wreszcie, Escaflowne na DVD, ale okazało się w dizeń moich urodzin, ze Escaflowne 1 i Escaflowne 2 to ten sam odcinek, ponieważ drugi odcinek zapisał się dwa razy i to pod nazwą pierwszego odcinka. Ja i Eriya chciałyśmy obejrzeć sobie Escaflowne jeden, a tu patrzymy, dwójka leci == a oczywiscie ja mam na komputerze większość odcinków, ale wiecie co? Nie mam akurat pierwszego ==
Cóż będę musiała lecieć czytać wszystkie rpg, w których gram bo mam zaległości. Ale pierw pochwale się, że ten blog, wreszcie wygrał coś. Wygrał wyróżnienie!
naria.jpg
Zanim jednak se pójdę opowiem wam o wizycie u psychologa, która była dzisiaj. Omijając wspaniałą (ironia) scene, która była zanim w ogóle weszłyśmy do budynku, zaczeło sie tak, ze usiadłam itp. Moim postanowieniem było jak najmniej się do niej odzywać. Na każdej wizycie mam inne postanowienie. Raz będę miła, potem będę wściekła, aż wreszcie miałam się nie odzywać. Gadałam mało przez jakieś 5 minut, a ona prawie odrazu zapytała się mnie, czy se własnie tak przypadkiem nie postanowiłam. Na co ten debil ja się uśmiechnął jak chujc i zignorował udając, ze niby nic nie wie.
Pod sam koniec baba powiedziała, że chce na następną wizytę moje zeszyty. Zapytałam się po co. A ponieważ wcześniej gadałyśmy o moich beznadizejnych ocenahc, ona powiedziała coś w stylu: Ponieważ chce na nie pedagogicznie spojrzeć, a może dowiem się czemu się tak źle uczyć (na co ja zrobiłam mordę „==”). Ponieważ, ja nie wierze, że taka mądra i interligętna dziewczyna z takim potencjałem ma takie złe oceny (na co zrobiłam jescze większe „==”). Mozna się załamać nie?
Dobra kończę już notkę. Mam nadizeje, że jeście happy, że napisałam wreszcie coś długiego ^^” A ja niemogłam się odczekać zobaczyć archwium z nowym rokiem, dlatego napisałam dzisiaj notkę, bo miałam napisać we czwartek ^^”


  • RSS