fether.gifNie ma to jak przesiedzieć w kinie pare godzin ogladając wszystkie części Lord of the Rings. Pierwsze dwie były rozszeżone, ale trzecia już nie. Jedyne co wkurzało człowieka, to strasznie się ścinało. No, ale to niby da się wytrzymać. Było bardzo fajnie ^_^ Oczywiście najlepsze co było to widok Legolasa na dużym ekranie XD! Kto z was zauważył w trzeciej części, jak Aragorn patrzył w tą Ścieżkę Umarłych(?), postać tego głownego żołnierza? Bo w domu, jak patrzyłam to widziałm tylko takie zielone coś, ale teraz już widziałam dokładnie postać, to zapewne dzięki temu, że duży ekran.
Ostatnio mam fazę na Escaflowne, oczywiście szczególnie Vana ^_^ Wszystko dzięki temu, że ogladam razem z Eriyą. Najfajniej to, że już oglądałyśmy pierwszy odcinek z Narią i Eriyą XD (wkurza mnie czasem, jak Folken nazywa je po imieniu _-_ zapewnie wiecie czemu). Muszę teraz coś pokazać. Chcę by każdy kto to czytał, nawet ten kto mnie nie zna to skomentował.

2662161 (29-08-2004 20:44)
czesc
Naria (29-08-2004 20:44)
cześć
2662161 (29-08-2004 20:44)
jak tam
Naria (29-08-2004 20:45)
dobrze
2662161 (29-08-2004 20:45)
aha
2662161 (29-08-2004 20:46)
sorry, ale to jest koniec
2662161 (29-08-2004 20:48)
jeszcze raz sorry
Naria (29-08-2004 20:50)

Naria (29-08-2004 20:50)
koniec?
2662161 (29-08-2004 20:50)
tak , koniec
Naria (29-08-2004 20:50)
czego?
2662161 (29-08-2004 20:50)
naszej przyjaźni
Naria (29-08-2004 20:50)
czemu?
Naria (29-08-2004 20:50)
wyłumacz mi chociaż
2662161 (29-08-2004 20:51)
niby dlaczego nikt się z nami nie kolegował
Naria (29-08-2004 20:51)
niewiem
Naria (29-08-2004 20:52)
mówiłaś, że to dlatego, że Ewe z nami jest, nagle chodzi o mnie
2662161 (29-08-2004 20:52)
jesteś inna i musisz to zrozumie
2662161 (29-08-2004 20:52)
ć
Naria (29-08-2004 20:52)
ah
Naria (29-08-2004 20:52)
a wiesz, każdy jest inny i ty też to zrozum
Naria (29-08-2004 20:53)
i ja o tym, wiem, to TY o tym nie wiesz
Naria (29-08-2004 20:53)
zczemu nagle taka zamiana zdania?
2662161 (29-08-2004 20:53)
ale nikt nie jest tak dziwny i trąchę głupi jak ty
Naria (29-08-2004 20:53)
głupi?
Naria (29-08-2004 20:53)
w jakim znaczeniu?
Naria (29-08-2004 20:54)
rozumiem, że jestem gorsza od sadystów, morderców, itp
Naria (29-08-2004 20:54)
skoro nikt nie jest dziwniejszy odemnie
2662161 (29-08-2004 20:54)
wszystko jest dla ciebie obciachem
Naria (29-08-2004 20:54)
ah już ci mówiłam cos na ten temat
Naria (29-08-2004 20:55)
tylko z tobą
Naria (29-08-2004 20:55)
czemu znów z tym wyskoczyłaś?
Naria (29-08-2004 20:55)
Tylko mnie nie bolkuj, chce wiedzieć czemu zmieniasz zdanie
Naria (29-08-2004 20:55)
(ps. nie zostawiasz mnie na lodzie, wiedz o tym)
2662161 (29-08-2004 20:55)
bo to nie jest normalne zjawisko, że odpowiadanie na lekcji czy odbieranie kartkówki od nauczycielki to obciach
Naria (29-08-2004 20:56)
heh
Naria (29-08-2004 20:56)
wiesz jak dostajesz super oceny to dla ciebie nie odciach dostac katrtkówę
Naria (29-08-2004 20:56)
pozatym normalnym zjawieniem takze nie jest zmienianie „przyjaciółek” jak rękawiczki
2662161 (29-08-2004 20:56)
no , a tanczenie na dyskotece to co to jest twoim zdaniem
Naria (29-08-2004 20:57)
nie każdy lubi tań czyć, Ty też NIE tańczyłaś jak się zapoznałyśmy
2662161 (29-08-2004 20:57)
ale bładzenie tak
Naria (29-08-2004 20:57)
jakie błądzenie?
2662161 (29-08-2004 20:57)
uległam ci i teraz staram się to jakoś naprawić
2662161 (29-08-2004 20:58)
NIE TAŃCZYŁA , BO MNIE BRZUCH BOLAŁ
Naria (29-08-2004 20:58)
a Ewe?
Naria (29-08-2004 20:58)
też ją bolał?
Naria (29-08-2004 20:58)
jak niby uległaś?
Naria (29-08-2004 20:58)
przyjaźniąc się ze,mą?
2662161 (29-08-2004 20:58)
przecież ona miała zatrucie pokarmowe
2662161 (29-08-2004 20:58)
taaak
Naria (29-08-2004 20:58)
fajnie wiedzieć
Naria (29-08-2004 20:58)
aha
Naria (29-08-2004 20:59)
widze, że miłe intence też są dziwne i trochę głupkowate
2662161 (29-08-2004 20:59)
czy miec chlopaka to tez obciach
Naria (29-08-2004 20:59)
a czy ja tak mówiła,
Naria (29-08-2004 20:59)
mówiłam?
Naria (29-08-2004 20:59)
bo ja nie sondze, że to obciach
Naria (29-08-2004 21:00)
bo chciałabym go mieć, i co zatkało?
Naria (29-08-2004 21:00)
amoże jestem teraz jeszcze głupsza
Naria (29-08-2004 21:01)
odpowiedx
2662161 (29-08-2004 21:02)
mówiłaś, że przytulić się do chłopaka to obciach, mieć chłopaka to też obciach, całować się z chłopakiem to teź obciach …
Naria (29-08-2004 21:02)
ale zmieniałam zdanie, może nie do całowania
Naria (29-08-2004 21:02)
ale nawet o tym nie wiesz, bo mnie nie znasz
Naria (29-08-2004 21:02)
Każdy jest inny. Śmieciarz nigdy nie będzie taki jak ty. Zrozum to i odpuść
2662161 (29-08-2004 21:02)
i nie chcę poznać dalej
Naria (29-08-2004 21:02)
super
Naria (29-08-2004 21:02)
bo i tak bym nie powiedziała
2662161 (29-08-2004 21:02)
ale mi pojechałaś
Naria (29-08-2004 21:03)
no widzisz
Naria (29-08-2004 21:03)
aż cię zatkało
2662161 (29-08-2004 21:03)
hahaha
Naria (29-08-2004 21:03)
jak ja się ciesze
2662161 (29-08-2004 21:03)
to było mocne
2662161 (29-08-2004 21:03)
ja też się cieszę
Naria (29-08-2004 21:03)
i tak nie miałabyś nigdy szans stać się moją przyjaciółką bo z twojim poedjściem do świata i ludzi to nie możliwe
Naria (29-08-2004 21:03)
nie ściągaj
2662161 (29-08-2004 21:04)
nie ściągam
Naria (29-08-2004 21:04)
jasne
2662161 (29-08-2004 21:04)
jasne
Naria (29-08-2004 21:04)
no widzisz
2662161 (29-08-2004 21:04)
no widzę
Naria (29-08-2004 21:05)
mam nadzieje, że wkrótce znów pokłucisz się z Ewelinką (jak sama kiedyś podkreślałaś) i wteyd będziesz chciała miec przyjaciół, ale ja ci już nie pomoge, żeganj nie mam ochoty się zniżać do poziomu hipokrytki.

Wiem długie, ale to cała prawda. Czas by to wreszcie trafiło na światło dzienne. A co do mapy niżej, to taką od dwana mam przykeloną do drzwi od pokoju XD
map10[1].jpg