naria blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2005

No to mam zdjęcia tego co dostałam od Kajii i jedno z „przyjecia”.
Więc tak, pierwsze zdjęcie to dwa misiaczki, które są breloczkami. Ja mam tego po lewej, Kaja ma tego po prawej ^^
Drugi to mój kompas od rodziców ^^ (natchnienie po Johnnym z Piratów)
Trzeci to Misio, którego dostałam od Kaji, ale na Święta.
Następnie, ciacho z przyjęcia i na ostatnim miejscu, dla aku, by zobaczyła trochę mnie, ja. Tylko, że nie ujawnię się do końca, jak na razie. Mam nadzieje, że widać chociaż trochę jak wyglądam, zresztą na gronie jest jedno z moich zdjęć.
misiaczki.bmpkompasik.bmpmisiolask.bmpciacho.bmpjaiciacho.bmp
Długo się ładują, bo są bmp, ale jakby były jpg, to by były strasznie szajsne.
Całkiem fajnie dzisiaj było… Cieszę się z kompasu i z misiaczków ^^
Tylko… że wróciły wspomnienia…

No więc, 29 grudnia (nie wiem, czy mam zapisane że piszę 29, ponieważ u mnie już jest 29, ale nie wiem, czy to nie zaliczy się w czasie polskim)
W kazdym razie… nie spodziewam się prezentów od rodziców, na Święta też dali mało… Ale to zapewne tak mi się zdaje, bo zawsze dostawałam do babć… Zresztą jedna z moich babć, pomyślała, że wyśle mi wielgaśny słownik ortograficzny na moje urodziny, ponieważ napewno mi się przyda. (Nie nawidzę ortografii!!!!!) Nie dość, że ma zamiar wysyłać gigantyczną paczę z Polski do Indii, to jeszcze nic normalnego tylko jakiś słownik, który położę na pułkę i nie ruszę aż do czasu powrotu do kraju…
Jeszcze będę musiała udawać, że mi się podoba….
Dostałam dzisiaj od kolegi z ambasady program graficzny!! – CorelDRAW 9 Tak się cieszę, że wreszcie będę mogła robić ładne szablony!
Tak! Chciałabym dostać komórkę!!! Jakąś normalną!!! Nie mam tak szcze mówiąc komórki… Dali nam rodzic swoje (starociowate motorole mające z 10 cm) na dodatek nie mamy kart hinduskich…. A przed wyjazdem kupili baterie za 100 zł (czyli za obie wydali 200zł), a mogli przeciez za te pieniądze kupić nowe komórki dla mnie i Eriyi!! A te baterie znów się psują… Moja komórka nawet nie ma godziny! Nawet nie pisze kto napisał sms, nawet nie pisze kto dzwonił jeżeli nieodebrałam!!! Jestem wściekła na nich z tego powodu!
prezent.gifW ogóle, to moje 15 urodziny, a rodzice traktują to jak jakieś gówno… Miałam mieć lekcje jazdy konnej w moje urodziny (ponieważ pomyliło nam się że wypadnie akurat w moje urodziny) to mi mama powiedziała, że będę miała zabawe! A przecież wie, że już mnie wkurzają te lekcje, ponieważ te konie o mało co mnie nie zabijają! I jeszcze idziemy na sarojini (taki zasrany bazar z hindusami)! W moje urodziny! Jakbym kurwa kochała iść na jakiś zasrany bazar z jadącymi hindusami w moje 15 urodziny! Które są dla mnie najważniejsze!! (ponieważ większość ludzi w anime i mandze mają 15 lat i chciałam, żeby moje urodziny były specjalne….)

Snow%20Dance%20Christmas.jpg

No więc już niedługo Święta, tylko, że nie będę mogła napisać jutro ani pojutrze notki, ponieważ jutro jadę na wycieczkę do Jaipuru…
W każdym razie pozdrawiam wszystkich, nie chce mi się wypisywać… No i mam nadzieje, że wszyscy będziecie mieli wspaniałe święta w ciepłym domu koło ślicznie ubranej choinki ^^
Moja ma 60 cm i nie wyglada jak choinka ^^’ Ale to nie ważne, że jeszcze jedziemy na jakieś nudy do Rezydencji Ambasadora ==*

dzwon.gifNo Kajosławek jest już w drodze. Leci sobie do Mokswy, a potem na przesiadke do Indii. Ja za to idę za godzinę na imprezkę do szkoły z powodu Świąt (mamy już wolne do 9.01.2006). Nie mogę się doczekać, Kaja już „dzisiaj” będzie w Indiach, teoretycznie jutro XDD Bo o 3 w nocy, jezeli już nie pisałam.
Bedzie fajnie, spedzimy razem święta (co tam, że będziemy się nudzić w Rezydencji Ambasadora, będziemy się nudzić razem!), spędzimy razem nowy rok i w ogóle!
Nie mogę no! Kaja przyjeżdża! I będzie sobie zemną przez cały miesiąc! Będziemy oglądać filmy w moim pokoju, gadały o tym co działo się przez ostatnie pół roku (wczoraj miała półroczna rocznica naszego wyjazdu).
Na imprezce w British School, Chiaki będzie grała a gitarze, ponieważ dużo będzie zespołów rokowych co będą grać, słyszałam też o ognisku i tańcach czy coś w tym stylu XDDD
Chcę wziąść kamerę, by nagrać, ale nie wiem czy rodzice mi pozwolą. Zresztą chciałam by była jutro, ponieważ tak to byśmy Kaję zabrały, ale no niestety.
Ciekawa jest o której pójdę spać…?

kochamCie.gifMoja kochana Kaja przyjeżdża już za trzy dni! Nie mogę się doczekać! Cały miesiąc w Indiach z moją Kają!
Ciekawe jak moja Kaja się zmieniła ^_^
Nie mogę się doczekac iść na lotnisko i ją zobaczyć… W indiach, w miejscu, przez które tak długo chciałam być.
Nie mogę doczkeać się znów spać razem nią w pokoju ^^ I to jeszcze na tak długo!
Nie mogę doczekać się iść do jakiegoś tam ‚parku’ by przejechac się na słoniu o bserwować dzikie zwierzęta, oj tak Kaju ^^ Bedzie zabawa XD
Kajosławek do mnie przylatuje ^^ swimheart.gif
W każdym razie doszłam dzisiaj do jednego wniosku. Nie ma dla mnie nikogo, nikogo odpowiedzniego. Takiej osoby nigdy dla mnie nie będzie, i tak jak mówię od bardzo dawna, naprawdę zostanę sama. Ale oczywiście to niczyja inna wina niż moja własna.

Miałam mały wypadek na koniu, w trakcie lekcji, ponieważ była taka jedna „nowa”, tylko że ona już „znała” się na koniach i waliła swojego paskiem, a ponieważ jej koń skręcił w prawo, to mój zareagował na to bicie i zaczął biec przed siebie jak najszybciej umiał, ale na szczęście nie miał gdzie biec, bo tak, pierw wrąbał się w krzaki, to z nich wybiegł, potem w murek, potem w innego konia, konia jedengo z prowadzących i się zatrzymł.
Nawet nie pozwolili mi zejść i się uspokoić, ale czego się spodizewać po hindusach! Nie dość że nie wiedziałam co robić, to nie wiedziałam jak go zatrzymać. Nawet nie pamiętam już co robiłam, a to zdazryło się w piątek…
Ale jest dobra wiadomość! Kaja przyjeżdża w nocy 15 !!

Historia

4 komentarzy

Dzisiaj, już niedługo (u mnie jest 10.21) mam mój ostatni egzamin z całej tej serii egzaminów, historię.
Podoba mi się, wow!, szablon mimo że może nie ma jakiejś super grafiki, ale przynamniej sam rysunek ma coś w sobie i ma super grafikę. Nie powiem z jakiej strony go wziełam :P Trzeba szukać!
Jak już ktoś chce robić szablony, to nie się trochę naturdzi.
Moja wspaniała lista, czego chcę na święta:
-Komórkę!! (Nokia – mam już znaleziony dzwonek w tej sieci XD)
-Nowy pierścionek (nadal noszę ten mój, co zepsuł się z dwa lub jeden miesiąc temu)
-i nie pamiętam XD bo już zapakowałam dokładnie list XD
Wiem, że napewno nie wierzycie w Świętego Mikołaja, ale ja mam dopiero czternaście lat (przypominam Panu Radosławowi i Michałowi – 29 grudzień moje urodziny) i mogę się chyba jeszcze w to pobawić, czemu nie?
Wiecie co wam powiem? Od kiedy ostatnio pisałam linki – urosłam o dwa centymetry ^^ Ponieważ miałam zapisane 163-165 czyli, że miałam tak naprawdę 163! A teraz mam 165 XDD
Zapomnieliście o mnie… nie komentujecie moich notek… Ale dzisiaj wraca Kaja więc może będzie jakiś koment albo coś ^^
Zapraszam na Naria-Gold, jest tam konkurs na Naj Opowiadanie. Jak ktoś lubi pisać to niech się zapisze. Ja osobiście też bym się zapisała, ale to ja zrobiłam konkurs więc nie mogę… ;_;

Jak zapewne wiecie, nie tak jak ja co wzięłam i zapomniałam XDD, wczoraj były Mikołajki.
Nic ciekawego się nie wydarzyło, oprócz tego, że robiliśmy sobie małą bitwę na obrzydliwie obrzydliwą poduszkę z amasady (ta bitwa to przez pana Radosława XDD)
Tak patrzę na ten szablon i mnie nudzi… dlatego, że nie ma w nic nic co byłoby ładne… w sensie, nie ma grafiki, tak naprawdę. Ale zmienię ten szablon trochę, jak już będę miała wolne, bo wtedy zainstaluję Adobe Photoshop na, niestety, 30 próbnych dni.
A już za 8 dni przyjeżdża Kaja, a już za 17 dni, Święta!
choinka.jpgDodane później
Jednak zmieniłam zdanie, ponieważ nie mogę jakoś zainstalować tego adobe. Po za tym, ten rysunke miał trochę złą jakość i irytowało mnie to, teraz dałam coś nowego, innego XD

Jutro, 5 grudnia, moja najwspanialsza przyjaciółka kończy 15 lat ^^
Pamiętasz Kaju, Friendship Never Ends? W Twoich znakach szczególnych powinno być : Najlepsza Przyjaciółka pod słońcem
Napisałam Ci już życzenia, więc nie wiem co jeszcze mogę napisać. Czekam na twój przyjazd, odliczam dni, jeszcze 11 ^^ I caluteńki miesiąc razem ^^ Nie mogę się doczekać, wreszcie pogadamy…
Czekałam na to tak długo, ale i tak wiem, że u Ciebie trwało to dłużej, ponieważ mnie tak szybko mienęły te miesiące, dzięki Indiom.

Oto zaczął się grudzień. W innych krajach, pewnie pada już śnieg, zapewne tak jak w Polsce.
Ale ja nie czuję tego świątecznego klimatu jeszcze bardziej niż zeszłego roku.
U mnie, nie ma śniegu, temaperatura 20 stopni, i tak marznę, i tylko choinka postawiona na samym środku wejścia do szkoły ==” przypomniała mi, że zbliżają się święta.
No jeszcze Harry Potter, mi przypomniał, ale to już co innego, bo zapomniałam o tym szybko XD
Siedzę teraz w domu, ponieważ mam egzaminy, a dzisiaj akurat nie mam żadnego.
Jutro czeka mnie egzamin z biologi o 11 ileśtam. Potem mam weekend, poniedziałe chyba wolny, itp.
Opiszę dokładniej jak się skończą, ponieważ będzie o czym opowiadać.
Właśnie wczroaj przeżyłam mój durgi egzamin z artu, ponieważ mamy dwóch nauczycieli to i dwa egzaminy, ale pewna jestem, że to były najcieższe egzaminy jakie mnie czekają.
Miałam jeszcze praktykę z biologi, poszło całkiem dobrze, prócz tego, że musiałam rysować zdechłą rybę, było to tak:
weszłam do sali, patrzę zdechłe ryby na każdym stole w pojemnikach (otwartych – jechało), a koło nich nożyki. Tak się wystraszyłam, że będziemy musieli je kroić… Podobno w 11 klasie będziemy musieli jakieś małe zwierze kroić… chcę zmienić przedmiot ;_;
PS. Babka kroiła przed nami serce kozy.. blee!!
Od 16 mam wolne na jakiś miesiąc i Kaja przyjeżdża!
Dodane trochę później
Ogłaszam koniec sondy pt:”Który z dwóch braci jest słodzszy?”.
Van Fanel wygrał z 87 głosami (co jest 67%), a Folken Fanel przegrał z 43 głosami (co jest 33%).
Prawie skończyłam poprawiać blog, jeszcze tylko podstrony.
Dodane później

adopt your own virtual pet!

To być Kawaii ^^


  • RSS