naria blog

Twój nowy blog

W szkole wciąż to samo ( jakoś jeszcze zdaje :D )…nudy na pudy…i wogle….
Jedne co ciekawe to wf, choc czesem go nie lubie… Dzisiaj pogodziłam się z Serkiem i Eve. A wogle to Serek se zemnie robiła jaja na wf jak wyszliśmy na dwór bo krzyczała jakieś gupie teksty typu „natalka kocha kogośtam” i tak w kółko ( oczywiście wiadomo czyje imie padało, a ta osoba miała lekcje w sali niedaleko boiska no i chyba był tam otwarty balkon ). No a ja nie mogłam jej powstrzymać, bo jak zabierałam jej piłke to tak właśnie krzyczała wiec musiałam ją zostawić dopiero potem się uspokajała…Kota mi wciąż wszendzie żyga gdzie popadnie ( ECH! ). I nadal wkurza mnie Ślipko i Adamczyk… idiotki. Pozdrawiam @ll ludzi :D

Damianie…wiem, że ostatnio gadam tylko o nim i wgole, gadam tylko o nim, ale nie moge myśleć o niczym innym jak nie tylko o nim. Nie wiem co myśleć o nim, ponieważ ciągle z kart Tarota wychodzi mi, ze mam go sobie darować… czy mam posłuchać wróżby jak jej całkowicie wierze, czy mimo, iż mówi prawde iść pod prąd…
Ps. Jak tylko wyjdę z bloga…układam karty… hihi…. :D

Dzisiaj poszłam do Kaji na 16.00 no a Damian kończy o 16.05. No wiec …. zgadujcie… :D wyszłyśmy na dwór kiedy tylko go zobaczyłam. Kupiłyśmy sobie jakies gumy do żucia za 1zł no i ja ze sklepu wyjrzałam i zobaczyłam, ze on akurat przechodził prze jezdnie, no wiec trochę podbiegłyśmy i zaczełyśmy go śledzić. Tak dla jaj. Bo ja i tak wiem, gdzie mieszka. No i potem go zgubiłyśmy, i weszłyśmy do jego budynku, i zobaczyłam jego drzwi… Tak jak to powiedziała wtedy Kaja te drzwi zostaną mi na długo w pamięci… hihi :D
Dzięki Kaja za miły wieczór…. :D mimo, ze wiem, że on jest chamem nie umiem o nim zapomnić…już od kiedy go znam. Podobno Ala widziała jak jescze siedziałam z nim w ławce, że patrzyłam na niego znacząco jakby mi się podobał… :/ …jasne Ala… wtedy jescze mi się nie podobał…

Tarot

Brak komentarzy

Zapomniałam wspomnić, że dzisiaj wykupiłam od koleżanki za 50zł karty tarota. Są bardzo fajne i jest tez do nich dołączona fajna książka… Ale jedno jest dziwne w Vision of Escaflowne, Hitomi przywidywała śmierć Vana, a w tej książe piszą wyraźnie „KARTY TAROTA NIE PRZEWIDUJĄ ŚMIERCI” i,że żaden wróżbista niewywróżał śmierci, ponieważ się bał… hihi frajerzy..zartuje… :D

Byłam dzisiaj w złym nastroju, szczególnie gdy szłam do szatni i po drodze spotkałam tego pawiana Damiana. Ale ide do rzeczy… Gadałam z Serkiem o Ewelinie ( eve ), mojej koleżance, jej… przyjaciółce… A wiec wydaje mi się, ze Srek mnie już nie lubi, i że ją nudze… No wiec oto rozmowa, może nie cała, bo nie chciało mi się pisać jej..:
„Wiesz co, lubię Ewelinę! (mówiła serek)to zdecyduj się(mówiłam ja)Teraz ją lubie zmieniłą się na +.(mowiła serek)A z kim bedziesz siedzieć na wycieczce?(mówiłam ja) Z tobą a z kim mam siedzieć?(mówiła Serek) no z nią nie? (mówiłam ja) Ale z tobą siedzę, bo Ci obiecałam i Cie lubię.(mówiła Serek) to lubisz ją bardziej odemnie?(mówiłam ja)(…)No teraz lubię was tak samo.(mówiła Serek, tym tekstem szczególnie mnie skrzywidziała, ponieważ niedawno mówiła, że ją mało lubi, a mnie, ze bardzo, i skrzywdziło mnie to, że Eve tak szybko wywarła na Serku wrażenie) „masz czas w weekend?” (mówiłam ja)Ja?! (mówiła Serek) tak pisałaś do Eweliny… (mówiłam ja)Tak a co? (mówiła Serek) ja…ja…ja…a co mnie to! :D (mówiłam ja)Nie czyta się códzych rozmów !!! Nie ładnie, oj nieładnie.(mówiła Serek)”
I tak kończy się nasza rozmowa…niech Serek skomentuje to….

W ostatniej notce na dzisiaj pozdrawiam wszytkich : Kaje Chmielewska, Kasie Garusiewicz( dzięki za te kart tarota, pozdrów siostre), Kasie Bajorską, Magdę Oknińską, Ale Nowak (podałam jej ares mojego bloga? niech ktos jej poda wiec), Makala i Eriye. :D I wszytkich, a kogo nie wymieliłam. I ps. napewno nie pozdrwaiam ślipko, ani Adamczyk…
uh! jakie z nich chamidła…

Damian

9 komentarzy

Nie nawidze go! I hate him! Mam go dosyć! Nienawidze go! Niech mi ktoś pomoże, musze się odkochać! Jaki chamek….jak on mógł…napisałam do niego list, gdzie powiedziałam co do niego czuje, a on teraz sądzi o tym „gówno mnie to” a pozatym powiedział mojej koleżnace jescze „spierdalaj”…pomocy….ja go nienawidze, ale z drugiej strony…nadal czuje do niego to samo….

Pierwszym wpisem nie był wpis mojej sister, ale byłam w złym humorze, i odrazu go skasowałam, był smieszny i przepraszam tych co to napisali. Wstęp był bardzo fajny, a ja miałam tylko zły humor…przepraszam…I chciałam powiedziec, ze bardzo pozdrawiam moją koleżankę Kaję, ona też niedługo będzie miała blog, z mojej komórki, lecz jescze nie ma narazie. Bardzo ją lubie i też przepraszam. Kasię też lubię, i też ją pozdrawiam.

Od dzisiaj mam bloga…Lecz to jest najgorszy dzień jaki sobie na to wybrałam….Był ten dzień smutny… Ale cóż, szablon pasuje, ponieważ mam kota nazywa sie Hermione, ale nie jest biała lecz czarna. Jestem fanką anime Vision of Escaflowne, ponieważ jest to najleprze anime jakie widziałam pod słońcem. Mam też siostre Eriye i miałam kiedyś rybki, kijanki, i miałam jescze kiedyś świnke morską Dounacika….I ubustwaim Vana z Escaflowna.


  • RSS